W imieniu Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy oraz Towarzystwa Inwestycji Społeczno – Ekonomicznych serdecznie zapraszamy na warsztaty finansowe zatytułowane: "Jak ocenić kondycję zpółdzielni i najkorzystniej pozyskiwać zwrotne środki finansowe na jej rozwój". Warsztaty skierowane są do Prezesów, Członków Zarządów oraz Głównych Księgowych spółdzielni.
Warsztaty odbędą się w dniu 25 września 2014 r. w sali konferencyjnej we Wrocławiu, przy ul. Dąbrowskiego 42 (V piętro, winda), w godzinach 9:00-15:00
Realizowane są w ramach współpracy pomiędzy Związkiem Lustracyjnym Spółdzielni Pracy a Towarzystwem Inwestycji Społeczno – Ekonomicznych.
Program warsztatów obejmuje następujące tematy:
- „Jak oszacować własne możliwości uzyskania finansowania zewnętrznego ? – oceń kondycję finansową swojej spółdzielni”.
- Prezentacja oferty w ramach programu JEREMIE oraz Funduszu Ekonomii Społecznej - pożyczek o preferencyjnym oprocentowaniu.
- Informacja o kierunkach nowej perspektywy finansowej w kontekście przyjętego przez rząd Krajowego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej – co dla spółdzielni?
- Prezentacja instrumentu do analizy wskaźnikowej spółdzielni opracowanego przez Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy.
Warsztaty będą prowadzić eksperci TISE, Joanna Wardzińska oraz Wiesław Sendek.
Udział w warsztatach dla spółdzielni zrzeszonych w ZLSP jest bezpłatny. Koszty warsztatu dla spółdzielni niezrzeszonych w ZLSP wynoszą 30,00 zł. brutto. Pozostałe koszty, pokrywa organizator. Odpłatność za udział w warsztacie należy wpłacić konto Bank PEKAO SA Oddział Wrocław ul. Gen. J. H. Dąbrowskiego 42, numer rachunku: 26 1240 6175 1111 0010 4103 4762.
Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest wypełnienie i przesłanie załączonego formularza zgłoszeniowego do dnia 18.09.2014r. na adres: Delegatury Regionalnej Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy we Wrocławiu ul. Dąbrowskiego 42, lub przesłać faxem na numer (71) 355-57-18 bądź wysłać drogą elektroniczną na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.